29 Ağustos 2016 Pazartesi

Zeynep Reyyan...Anneannenin Nuru Pamuk Şekeri( 46 günlük oldu )torunum............






Öyle Karanlık Olur ki Bazen Hayat... Bin Işık Yaksan Bir Damla Aydınlık Bulamazsın...
Ama Çok Sevdiğin Birinin Gülümsemesiyle Aydinlanır Dünyanız... bizimde öyle oldu...kederlerimi paylaştım  sizlerle hatta paylaşmadan  yazılarımın içeriğinden anlayıp sordunuz ALLAH sizlerden razı olsun...şimdi evimizdeki meleğin huzurunu duyurmak istedim...............
Evet tatlı canlaaar Rabbime Hamdolsun ...sizlerle paylaşmıştım ortanca kızımın prensesimin kızı olacak diyerek ALLAHıma binlerce  şükürler olsun torunum ZEYNEP REYYAN dünyaya geleli 46 gün oldu Maşallah ...torunum sizlerden dualar bekler İNŞALLAH...Daha önceleri paylaşmak çok istedim ama devletimizde yurdumuzdaki sıkıntılar canımızın yanması ciğer parelerimizin şehitlik haberleri bizleri hepimizi devletini milletini sevenlerini can evimizden dağlattılar...Yaradan ALLAH yardımcımız olacak İNŞALLAH...ŞEHİTLİK şerbeti içenlere ALLAHım gani gani rahmet eylesin...Ailelerine sabrı cemil ihsan eylesin...Şehitlerimize bütün ümmet minnettar olacak...gözümüzün pınarlarında yaş ciğerimizde ateşleri bizleri her zaman titretecek ...ellerindeki bayrakları yere düşerken bile dik tutan eller nur içinde İNŞALLAH...

Dualarımla kalınnn....................


17 yorum:

  1. Bereketli olsun mübarek olsun uzun ömürlü olsun inşallah Zeynep'i koklarim öperim anannesi gözün aydın!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ ...TORUNUMDA SAYGI VE SEVGİYLE ÖPSÜN ELLERİNİZİ TEYZESİ...RABBİM SİZLERE DE YAŞATSIN EN GÜZELLİKLERİ...DUALARIMLA KAL YAVRUM

      Sil
  2. Allah hayırlı evlatlardan eylesin , sağlıklı ve uzun bir ömür nasip etsin maaşallah subhanallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİNN CANIM İNŞALLAH ...AMİNN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  3. Mutlu mesut yaşasın hayırlı evlat olsun inşallah kezban

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN İNŞALLAH ALLAH RAZI OLSUN...TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  4. Hoş sefa gelmiş anneannesinin kuzusu Rabb'im hayırlı ,sağlıklı uzun ömürler versin canım .torun baldan tatlı derler:) sevgilerimler selamlar canım.kocaman sarıldım özlendin arayı uzatma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KUĞUMM ÇOK SAĞOL:)AMİNN İNŞALLAH...O KADAR TATLIKİİİ YAŞAYIN SİZLERDE İNŞALLAH DİZLERE DERMAN BEN ANNEANNEYE TEKRAR HAYAT MÜJDESİYLE GELİYORLAR... TATLI KUĞUMM ÇOK ÇOK SEVİLENİMSİN BENDE SİZLERİ ÖZLEDİM:)DUALARIMLA

      Sil
  5. hoş gelmiş minik kuzu. Rabbim sağlıklı hayırlı mutlu uzuun bir ömür versin inşaAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ TEYZESİİ:)AMİNN ALLAH RAZI OLSUN CANIM.

      Sil
  6. Minik yavruya sağlık huzur ve bereketle geçen uzuuuun bir ömür diliyorum.hayırlı evlat olur inş

    YanıtlaSil
  7. ama benim için de öp kokla amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMMAM:)ÖPERİM SEVGİLİ DEEPİM...DEEP SENDE TEYZESİ OL ARTIK:))AMA BİZ YİNEDE ABLA DİYELİMMİ...

      Sil
  8. Allah mübarek etsin, analı babalı büyüsün, rıza-i ilahi dairesinde huzurla inşaallah. Torun baldan tatlı bir de evlat sermaye torun kar diye sözler var çok latif.. Anneanne olmak kulağa çok hoş geliyor, anneliğin karesi gibi. Siz benim adaşımsınız galiba, memnun oldum. Hayr ve huzur dolu paylaşımlar olsun. Sevgi ve selamlarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİNN:)ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM İNŞALLAH...TATLI GERÇEKTEN BALDAN TATLI... AYNEN ANNEANNELİK HARİKA BİR ŞEY...BU GÜZELLİKLER İÇİN YAVRULARIMA MİNNETTARIM YENİ BİR DÜNYA VERDİLER BANA RABBİMİN İZNİYLE:))HAMDOLSUN ...EVETT ZİYARETİNİZ ÇOK MEMNUN ETTİ ...DUALARIMLA

      Sil
  9. Dünyanın en tatlı anneannesine en tatlı torun gelmiş hoş gelmiş :) epeydir buralarda olmasam da aklımdasın kalbimdesin canım ablam :)

    YanıtlaSil