6 Nisan 2016 Çarşamba

Hafta Sonu İstanbulllll............Torunum Yahyamın Yanında İki Günüm

                        

                                              Torunum cami önünde kuşlara çok güzel yem serpiştirdi


RABBİMİN Şefkati Merhameti Üzerimize Olsun İNŞALLAH.......................
Cuma günü  il dışında günüm vardı güne gittim...eşim telefonla arayıp İstanbula 11,30 bileti aldım biraz erken gel haberini aldım... ama hiç gidecek halim yok dizlerim topallıyor kendim rahatsızım neyse gün dönüşümü erkene aldım....  biraz hazırlıklar hızlıca telefonlaşmalar:))Torunum yahya içinde büyük sürpriz oldu anneannenin dedenin gelmeleri...ooo iki gün evi başımıza giydik resmen:))dede anneanne... babasının pazar günü  Ankara toplantısı varmış... annesi de katılamadı oyunlarımıza biz üçlü gurup  olduk:)))yastık oyunundan tutunda yakalamaca, saklambaç ,dedeyle güreş....hani topaldın hastaydın gidecek durumun yoktuuu:))))işte torun sevgisi budur galiba...bütün dertleri unutabiliyorsunuz:))))Ortaköyden araba almak için İstanbula gittik ...damadım sabah cumartesi Anne ortaköye geldinizmi hiç hayır evladım dedim ben nereden geleyimmm orta köye :))sizler varsınızda gelirim istanbula...önce arabanın adresine sonra Ortaköy camisinde namazlarımızı kıldık hava durumu biraz beni rahatsız etti rüzgar  şiddetliydi korkum yahya hasta olur endişesi annesi babası
acele edip arabaya bindik aman ALLAHIM ne kalabalık insanlar vafll (benim vaflım böyle yazılır:))) patates(kumpir)ayakta yiyorlar ama herkes herkes ayakta kızım anne alayım:))yokk dedim kızım aldı oğluyla arabada birbirlerine iltifatlarla yediler MAŞALLAH:))))





Damadım sağ olsun bizi erzurum cağ kebabına götürdü orta köy gezmem ilk olduğu gibi cağ yemekte ilkti benim... için büyük kızım ve eşi Erzurum Oltu da 1 yıldan fazla kaldılar... orada çok sevmişler İstanbul da da çok lezzetli  cağ yapan yerleri bulmuşlar benimsemişler RABBİM ağızlarının tatlarını huzurlarını daim eylesin çocuklarımın hepsininde... sizlerindeİNŞALLAH canlarım ...hüzünlü bir şekilde pazertesi sabah 4,30da dedeyle yeni aldığımız arabamızla döndük damadımızlakızımızla heleki torunumuzla olmaktak çok memnun kaldık ALLAH bizi yaşlılığımızda... yavrularımıza yük vermesin(AMİN)..................hikaye gibi yine uzunca oldu yazım artık  ne yapalım buda benim hikayem Anneanne blogu:)))))))BAKİ MUHABBETLERİMLE DOSTLARIMMM:)))SAĞLIKLA NEŞEYLE  KALINNN

Malesef

 fotoğraflar alıntıdır::::::

18 yorum:

  1. Güzel bir anı teşekkürler bizimle paylaştığınız için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOLUN:)VAKİT AYIRIP OKUYUP YORUM YAZDIĞINIZ İÇİN...EVET ANILAR HER ZAMAN HATIRLANASI ANILAR İNŞALLAH...SEVGİLERİMLE

      Sil
  2. Alllah sevdiklerinizden ayırmasın. Keyifle okudum. Ortaköy'e gitmiş kadar oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİNN:)) ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ZAMAN AYIRDIĞINI İÇİN...ORTAKÖY ÇOK GÜZELMİŞ GERÇEKTEN...SEVGİLERİMLE

      Sil
  3. Anneme telefon almışlar. .oğlum ona facebook hesabı açmış. .şimdi de bana what's app tan kızların resmini yolla diye mesajlar atıyor. .Ah ananaslar ah :)) her şey torunlar ile yapılıyor ve öğreniliyor ben denesem başaramam:))
    Hayırlı kandiller ablam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖĞRENİRİZ BİZ ONLAR İÇİN HER BİRŞEYLERİ ÖĞRENİRİZ:)))...AMA SİZLERE TEŞEKKÜR EDİYORUZ BU GÜZELLİKLERİ BİZLERE SİZLER YAŞATIYORSUNUZ...MENLADAN DUAM BU GÜZELLİKLERİ YAVRULARINIZDA SİZLERE YAŞATSIN:))ALLAHIM HUZURUNUZU EVİNİZDE DAİM EYLESİN ...DUALARIMLA ALLHIMA EMANET HAYIRLI KANDİLLER KUZUM:))

      Sil
    2. Amin ablam amin Allah razı olsun..öpüyorum ellerinden yanaklarından.

      Sil
  4. Bende masal okur gibi okudum..Ne güzel...Torun sevgisi evlatların üzerine geçermiş diyorlar...Evlat sevgisinin daha büyüyü nasıldır acaba düşünmeden edemiyorum :)) Ne mutlu size..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MASAL GİBİ SAATLERDİ KUZUM:))NE SÖYLESEM Kİ:))RABBİM SİZLERE DE YAŞATSIN...EVLAT SEVGİSİNDEN BÜYÜK DEĞİLLL... AMA EVLATTAN TORUN TATLI...ÇÜNKÜ SADECE SEVİYORSUN
      OYNUYORSUN ...KOCAMAN ÖPÜYORUM CANIMM

      Sil
  5. Allah kavuştursun tekrar. Ne güzel dolu dolu geçmiş.
    Hayırlı kandiller ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANN:))GERÇEKTEN DOLU DOLU VAKİT GEÇİRDİK HAMDOLSUN... HAYIRLI KANDİLLER

      Sil
  6. Rabbim çocuklarınla beraber daha nice güzel anılar yaşatsın ablam. Hayırlı kandiller dilerim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YAVRUM:))HAYIRLI KANDİLLER GÜZEL GÖNÜLLÜ KARDEŞİM

      Sil
  7. Ablamm, mübarek Regaip geceni ve üç ayları kutlar hayırla sağlıkla bereketle huzurla geçmesini temenni ederim.
    Ne güzel bir seyehat olmus. Tekrarı güzellikleriyle nasip olsun. Arabanızı kazasız belasız kullanın inşaAllah. Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİNN...AMİN CAN KARDEŞİM:))EET TORUNUMUZU KUZULARIMI GÖRMEK BANA KUVVET VERDİ ÇOK MUTLU HUZURLU DÖNDÜK ŞÜKÜR:))ALLAH SİZEDE YAŞATSIN BU TATLARI ABLAMM:))AMİN CANIM DUALARIMLA KAL

      Sil
  8. Hoş bir yazı olmuş.Bende bir çırpıda okudum.Arkadaşımla Muabbet eder gibi sanki.Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...İNŞALLAH BAKİ MUHABBETLE...AMİNN CANIM...SEVGİLERİMLE SAĞLIKLA KAL

      Sil