19 Mart 2016 Cumartesi

ALLAH BELANIZI VERSİN.............

Sizi destekleyenlerin...alkışlayanların...arkanızda bir cümleyle bile duranların...dünyası ahireti cehennem olsun İNŞALLAH.............YARABBİ sen nelere Kaadir sin sen ol dersen olur YARABBİ dağları toz eder denizleri kükretir dalgaları dağ eylersin ...sen bizleri devletimizi aydınlığa çıkar vatanımızı selamete ulaştır ALLAHIM FETTAH ismi şerifine sığınıyorum  zorlukları kolaylaştır YARABBİ  ... Milletime Vatanıma Askerlerime Güç Ver...İman Kuvveti DEVLET Sevgisi ver... Bozgunculuk yapanları suçsuz insanları katledenleri...  KAHHAR ismi şerifinle kahreyle perişan eyle...ALLAHIM sen bizlere birlik beraberlik kardeşliğimiz için güç ver... nuhun gemisini nasıl sahili selamete çıkardığın gibi bizleri ülkemizi islam alemini selamete çıkar YARABBİ




Rahmetini Bizlerden Esirgeme YARABBİ Güç  Kuvvet İhsan İkram Senden ALLAHIM...Dayanma Sabrı Ver Bizlere...birlikte beraberlikte ......................FETİH süresi paylaşalım Canlarım.................... Devletimizi... refaha... feraha çıkarsın RABBİM hadi ülkemizi KURAN  I KERİM tilavetleriyle çınlatalım...HERKES BİRBİRİYLE HABERLEŞİLSİN...KURAN bilmeyenlere YA KAHHAR...YA FETTAH.İSMİ ŞERİFLERİ çekilsin tesbihlerde binlerce...seccadelerde hacet namazı kılıp secde duaları yapalım rabbimiz bizi görüp duyuyor...

Evet ilgilenen canlarıma
25/3/2016...Cuma gününe kadar toparlayalım okuduklarımızı İNŞALLAH yorumlarda buluşalım okududuğunuz veya okutmak için sizlerde dağıta bilirsiniz etrafınızda aile fertlerinize akrabalarınıza bana bildirirseniz duaların içerisine katılalım inşallah





16 yorum:

  1. Ben bunu paylaştım nasıl dua zinciri olacak haberleşelim iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAÇ TANE OKUNABİLİRLERSE BİR ŞEKİLDE BİRLEŞELİM BEN 10 TANE FETİH SÜRESİ 1000 ADET
      YA FETTAH 1000 ADET YA KAHHAR İLE BAŞLADIM İNŞALLAH

      Sil
    2. ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BU DEVLET BU ÜLKE HEPİMİZİN İYİ AKŞAMLAR

      Sil
    3. Ya fettah 1000 adet ya kahahr bir fetih suresi biir yasin, iyi akşamlar sevgilerimle.

      Sil
    4. Bloğunuza yönlendireceğim arkadaşları arzu eden katılır. ben teşekkür ederim

      Sil
    5. İNŞALLAH TAMAM ...OKUNANLAR ALINDI

      Sil
  2. AMİN AMİN AMİN İNŞALLAH..
    RABBİM YARDIMCIMIZ OLSUN..

    YanıtlaSil
  3. Ne zamana kadar okuyacağız.? Ben 25 adet Fetih suresi okuyabilirim.Allah yardımcımız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RAZI OLSUN ...25 ALINDI

      Sil
    2. Kusura bakmayın okuyamiyacagim 25 Mart erken benim için 31 Mart olabiliri mi?

      Sil
    3. canınızı sıkmayın dua edin sizlerde okuya bildiğiniz kadar okuyun...maşallah ben etrafımda da dağıtıverdim 415 adet oldu...dua edin can sevgilerimle

      Sil
  4. duyurdum ki amaaa ben deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANN BAŞKASIN ÖZÜMSÜN...ÖZLENENİMSİNÇOK TEŞEKKÜR EDERİM RABBİM SELAMETLİK VERSİN ÜLKEMİZE...SEVGİLERİMLE

      Sil
  5. Amin amin inşallah. Allah vatanımızı milletimizi kötülüklerden korusun.
    Ben de paylaşıyorum. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ALLAH SİZLERDEN RAZI OLSUN AMİN SEKİNLİK SELAMET HUZUR VERSİN ALLAHIM

      Sil