2 Temmuz 2015 Perşembe

Neye Niyet Neye Kısmet:)))))))))))))

 Evet bizim evden son görüntülerimiz Canlarr ... çilek mevsimi ...dedimkii kışlıkların arasına çilek reçelimiz eksik olmasın ama kokulu kokulu minik çileklerden olsun istedim... arkadaşımın bahçesi var... 2 gün önce aradım arkadaşım kardeşimi yağmur yağdı ama eşim yarin bahçeye gidecek Yahya için ne olursa dedi sağ olsun ...ama RABBİMİN rahmetinden sual olunurmu...sabaha kadar yağmur yağdı...bana da haber yok ... pazartesi telefonum çaldı...çilek yok ama vişne ilk toplama diyerek hemen gidilip eve getirildi torunumun nasibi 1 kilo kadar çilek de verildi elime çok teşekkür ediyoruz... (Dilek anneannesine Mehmet bey dedesine)        niyetimiz çilekti nasibimiz vişne oldu:)))))
        maşallah bahçe güzel verimli kendileri çok ilgileniyorlar...dilek hanım çok usta bir terzidir eşleri bey efendi hoca abimiz üniversitede docent hobi olarak uğraşıyorlar bahçeleriyle emeklerine sağlık kardeşlerimin...böylece vişne reçelimizde kavanozlara konuldu:))MEVLAM sağlıkla huzurla yedirmek nasip eylesin (amin)


 iki büyük tencerede şekerledim


 kışın hoşaflıklar poşetlendi
 evlere dağılmaya hazırlar
 benim  vişne çekirdekleriyle mücadelem

 Nanelerime takviye yapıldı...........kurutamayanlar uğrasınlarrrrr:)))

 Maydanozlar yıkandı yerli köy maydanozları incecik sapları vardı bende biraz saplı bırakarak temizledim ince ince doğradım doğradım kurudular bile şükür ALLAHıma


 RABBİM sizlerin evlerinizdeki  hazırlıklarınızıda huzurla sağlıkla kahkahalarla yemeği nasip eylesin...(amin)
                                       o  bir ANNE

 
alıntı: fotoğraf çok güzel beni düşüncelere daldırdı sizlerle paylaşmak istedim

SEVGİLERİMLE KALIN CANLARRR:))))                              

               

14 yorum:

  1. oh oh oh.. bu ne hamaaratlık

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten o bir anne ...o da bizim annemiz 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİZİ TANITAN İSİM NOTU GEÇSEYDİNİZ ...NE KADAR GÜZEL SİZİN ANNENİZİ SİZE BAĞIŞLASIN MEVLAM ...HER ANNE ÖYLE DEĞİL...TERK EDEN HATTA EVLAT ARASINDA AYRIM YAPAN KARDEŞİ KARDEŞE DÜŞMAN EDEN ANALAR BİLİRİM BENN...SEVGİLERİMLE:)

      Sil
    2. O kadar mı şifreli yazmışım anne ☺ ☺ ortancanim tabi ki yani bennn ☺☺hakikaten o bir anne o da bizim annemiz

      Sil
    3. ÖMRÜMSÜNÜZ CANIM KURBAN SİZLERE:)PRENSESİMM...SENİNDE ABLAN GİBİ ANNE OLDUĞUNU HAYIRLISIYLA GÖSTERSİN MEVLAM...ŞUNU İYİ BİLİYORUM Kİ SİZİN ANNELİĞİNİZ BENİM ANNELİĞİMDEN DAHA MÜKEMMEL OLACAK İNŞALLAH!!ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM EŞİNLE YUVANIZDA HUZURLU SAĞLIKLI YAŞAM GEÇİRİN KUZLARIM ÖPÜYORUM MİS KOKULULARIM

      Sil
  3. Ellerine kollarına saglık anne,konuşmalarımızdan zaten gözümde canlandırıyordum ama,şimdi görünce ne kadar çok yorulduğunu iyice anladım.Rabbim ağız tadıyla,huzurla yemeği nasip etsin.Opuyoruz seni ananesi...(o zaman bunu yazan kim?:Buyuk kızın)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OYY BEN SİZLERE KURBANN OLURUM:)ANNEM SĞLIKLA HUZURLA YİYİN EVLERİNİZDE YAVRULARINIZLA EŞLERİNİZLE İNŞALLAH...YORULMADIM ANNEMM MUTLU OLUYORUM...RABBİM BANA HEP BÖYLE UĞRAŞLAR VERSİN...AHU GÖZLÜ CEYLANIM ÖPÜYORUM YAVRUM

      Sil
  4. ya ben kaç gün önce okudum gülümsedim ama yorum yazmamıştım ki ama gelcem yine özür dilerim ki hayırlı ramazanlar teyzeciim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAA NE ÖZRÜ KUZUM ESTAĞFİRULLAH HER ZAMAN GEL MUTLU OLUYORUM BEN:)AMİN DUALARIMDASIN SEVGİLİ DEEPİM YOLUN AÇIK AYDINLIK EYLESİN MEVLAM SEVGİLERİMLE KOCAMAN ÖPTÜM CANIMSIN CANN

      Sil
  5. kolay gelsin, sağlıkla yemek nasip olsun inşaAllah. ben de bu akşam vişne reçeli yapıyorum. selamlar ablam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KOLAY GELSİN CANIMM:)ELLERİNE SAĞLIK HUZURLA TÜKETİN İNŞALLAH(AMİN GÖNLÜ GÜZELİM...DUALARIMLA

      Sil
  6. çilek kiraz ve reçelleri bayılırım da baksanaaa her şey yolunda di miiii ailedeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DEEPİM YOLUN DÜŞERSE GEL NASİPLERİNİ AL GÖTÜR:))GERÇEKTEN SÖYLÜYORUM KUZUM ...HAMDOLSUN HER ŞEYLER YOLUNDA

      Sil