7 Haziran 2015 Pazar

ŞİMDİ SIRA İZMİR DE.........





Bu gün İzmire  gidiyorum ...Aslında mübarek ramazan arefesi gezmeleri pek sevmem söz konusu evlat oldumu sevsen de sevmesen de dağlar arası kıvrımlı yolculuklar düz yol oluyor...bu sene biraz daha yorgun ve dinginim o yüzden gidişler gelişler gözüme büyüyor ama yolun sonunda prenses sizi bekliyorsa yorgunluklar dinginlikler yer değişiyor mutlulukla... EVETTTTT:)küçük meleğimiz kuzumuz bir üniversite yılını daha arkada bıraktı artık... şu an yaz tatilinde yanımızda son bir senemiz kaldı öğrenciliğini tamamlamasına İNŞALLAH sağlıkla ...CANLAR sizleri uyarmakla görev bildiğim bir olayı anlatmak istiyorum fotoğrafsız yazılarımın sebebi...cep telefonum fotoğraf için yetersiz......sizlere küçük fotoğraf makinemle resim yüklemesi yapıyordum takiiiii:))))İstanbula giderken otobüse verdiğimiz valizimiz
fermuarı açılmış bir şekilde bulduk muavinden alırken eşim biraz konuştu falan ama ben bir şey olmaz tamam dedik üzerinde fazla durulmadı..........Dönüşte valizi tekrar verdik ama fotoğraf makinemi el çantama almadım valize koymuştum ....eve geldim dinlendim sabah sizler için fotoğraf çekmem gerekti valizi açtım aaaaaa makine yokkkkk ...kullandığımız şirket bilinen bir firma
nasıl küçük işlerle uğraşır insanlar bilemem doğrusu RABBİM akıl fikir versin çok üzücü bir durum
 ...her işte kullandığım sözcüğü bu olayda da kullanıyorum( her işte vardır bir hayır) dikkatli olun lütfen .........bana da hayırlı yollar:))) SEVGİLERİMİ  MUHABBETLERİMİ  BIRAKTIM DUALARDA UNUTMAYIN... uzunca oldu yazım kahve içerken okuyuverin helal edin hakkınızı
kocaman kucaklıyorum CANLARIMI:))))))))))))SİZLER SEVİLENLERİMSİNİZ



fotoğraf alıntı:::

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder