24 Haziran 2015 Çarşamba

AKŞAMINIZ İFTARINIZ MÜBAREK OLSUN........................


Git rüzgâr yavrularıma onları nasıl sevdiğimi anlat mutluysalar usulca gel yanıma ihtiyacları varsa ANNENİZ her zaman yanınızda diye fısılda kulaklarına unutmasınlar yüreğim daima onlarla!! .........


"Ne Zaman Ki Birine Güvendik;
Kolumuz , Kanadımız , Gönlümüz Kırıldı...


Öyle dolmuşuz. ki yüreğimizde
Artık doğrular bile inandırıcı degil
Fırtına dinecek martılar yine 
O çok sevdiği hırçın denizlerine dönecek
Yağmur yağacak yerler temizlenecek
İyide insan gönlünü kıranları
Kim bilecek
Gün gelecek hüzünler bitecek
Yüzümüz gülecek iyide gülmeyi 
Unutan gözlerimiz
Gülmeyi nasıl becere bilecek 
Zor günler geçecek çektiğimiz
Çileler bitecek 
Peki giden seneleri kim geri verecek
Gün olacak devran dönecek 
Ömür yolculuğu sona erecek 
İşte o zaman kara toprağın altında

ALLAH cc kulunun hakkını
Zulmedenden tek tek hesap soracak .....


CANLARRR HEPİNİZE SEVGİLERİMİ MUHABBETLERİMİ BIRAKIYORUM..................:))))))))))GÜLÜŞLERİNİZ EKSİK OLMASIN YANAKLARINIZDAN...iftardan sonra kahvenin yanına okuyuverin...hepinizi şefkatle öpüyorum
ben buralardayım sizleri geziyor okuyorum...hepinizi yaratan ALLAHa emanet ediyorum.........:))))))))))))


2 yorum:

  1. aldım sevgilerini ablam bir gönül dolusu da ben bıraktım. selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIMM GÖNLÜNDEN HAYATINDAN HUZUR SEVGİ EKSİK OLMASIN:)SELAMIN BAŞIMIN ÜSTÜNDE YÜREĞİMLE ALDIM :)DUALARIMLA

      Sil