21 Nisan 2015 Salı

Ötülerimin Firketeleri Örüldü:)))))))))Nasıl Olmuş:))))))Canlarımmmmm


ÜÇ aylarımız girdi...RECEP ayındayız İNŞALLAH... ALLAH  hepimize hayırlara vesile kılsın ...
Mübarek aylarımızı güzel bir şekilde sakinlikle hoşgörüyle ibadetle ihya etmemizi nasibi müyesser eylesin...bedenimiz dünyada gönlümüz ahireti yaşatsın RABBİM ki... artık ahirete bir şeyler götürebilelim RECEP ayı hepimize hayırlı olsun........................
kumaş boyası ile yaptım pullar kumaşın kendi dokunurken uygulanmış kenarına dantel mi uygulasam ?iğne oyası mı yapsam? fikirlerinize açığım yardımcı olurmusunuz lütfen!!! :))))))
Diyerek yardım istemiştim sizlerden.....................

 Aralarına Taş Çizdim... Doğal deniliyor bu çizili şekilde satılan taşlara ama bu kadar ucuz olması
aklım almıyor fazla doğal taş olduklarını...neyse ben süsleme işleminde kullandım:))
firkete  oyasıyla tamamlamam güzel olacak kanısına vardım:))

 Sizlere de sormak istiyorum nasıl olmuş Dostlarımmmmm..............
 taşın mor rengi vardı evimde onu kullandım...mor renkte uyum sağladı.........
 Üç parça olarak boyamıştım .........


Sevgilerimle Sağlıla Kalın Canlarrrr:)))))))))))Hoş Kalınnnn:))))))))))

10 yorum:

  1. Hayırlı günler diliyorum ablam ellerinden öperim üç aylarimiz mübarek olsun dualarina amin amin diyorum..yaptiklarin çok çok güzel Çeyiz Sandığı kokuları sardı burayı mis mis emek sevgi ve dua :)
    Öptüm sarıldım!! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KUZUM ALDIM KABUL ETTİM:))SEVGİLİ SEVİLENİM ...EL ÖPENLERİN ÇOK OLSUN İNŞALLAH...GÜZEL GÖRÜŞLERİNE CANDAN TEŞEKKÜR EDERİM...BENDE SENİ ÖPÜYORUM ABLANIN GÜLÜ...MEVLAMA EMANETSİNİZ

      Sil
  2. üç aylarımız hepimize mübarek olsun dualarımız ve ibadetlerimiz kabul olur inşaAllah. havlular da çok hoş olmuş.emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİNN CANIM...İNŞALLAH...TEŞEKKÜR EDERİM:)SEVGİLERİMLE

      Sil
  3. cok sik olmuslar ellerinize saglik. sizin de uc aylariniz hayirli olsun ramaana az kaldi ortulerinizi gule gule kullanin ins

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM:)AMİNN İNŞALLAH...ÇOK SAĞOL CANIM

      Sil
  4. Maşallah size bunlar çok güzeller uyum harika ellerinize sağlık:)
    http://gulumsetenhobiduragim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil