6 Kasım 2014 Perşembe

DART ÖDÜLLERİ



Bende  almışım    ahsapzamani.blogspot.com  kardeşimden   müzik çalara benzer ödülden:)))AAAAAAA  sevindirik olmuşum gibi oldum değilmi?çok çok ayıp ...aaaaa ...torun torba sahibi bir insan...neyseeee hoş görün canlar tebriklerinizi yorumlara bekliyorum hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  pamuk eller klavye tuşlarına   amannnnn:)))))tamam tamam:)))
 akıllı telefonlardanda yorum  kabul  CANLAR:))).......Dikkatle takip ettiğim yaptığı işlere hayran kaldığım  
...........Ahşap zamanı...... bloger cana çok teşekkür ediyorum:))))
memnun eyledi ... torunum Yahya nın ananesini:)))
bende 15 arkadaşa vermem gerekiyormuş tamam...ama hatalarım olursa lütfen darılmayın olurmu çok üzülürüm.........................

Beni takip eden canlarıma sevgilerimi muhabbetlerimi sunuyorum..........
geceniz hayırla kalsın.....



12 yorum:

  1. hayırlı olsun ablacım ödülün beni de layık görmüşsün çok teşekkür ederim. çok mutlu oldum! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM SAADETİM:))ESTAĞFİRULLAH HER ŞEYİN EN GÜZELİNE LAYIKSINIZ...SEVGİLERİMLE CANIM KARDEŞİM

      Sil
  2. Çoook teşekkür ederim. Ne diyeceğimi bilemedim o kadar şaşırdım ki. Sanal alemde aldığım ilk ödül bu. Mutlu ettiniz beni.Allah sizi mutlu etsin inşaAllah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSİM HARİKA İŞTAH AÇICI:)ZATENPOSTLARINIZ VE ARALARDAKİBİLGİ TATLARI İNANIN ÇOK ŞİFALI GELİYOR BANA...SİZ HER ŞEYİN EN GÜZELİNE LAYIKSINIZ

      Sil
  3. sizi sevindirebildiysem ne mutlu bana sizler gibi arkadaşlar edindiğim için çok şanslıyım kızım kendisine blog açarken sizlerinde bildiği RESİMDEFERİMMM blogu anne sen de yaptığın işleri paylaşırsın sana moral olur diyerek blogu bana açtı zaten sürekli birşeylerle uğraşan ben en hamarat blogları hemen kaydettim zevkle takip etmeye başladım hayatıma renk getirdiği için kızıma ve sizlere teşekkür ederim sevgiler......:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BENİM :)TABİKİ SEVİNDİM...OOO AYNEN KIZIMDA BANA AÇTI BU BLOGU EVET GAYET İYİ OLDU BENİM İÇİNDE...CAN SIKINTISINI ALIYOR SİZLERLE BULUŞUYORUZ:))BİLMİYORDUM RESİM DEFTERİ DEFTERİMİN SİZİN KIZINIZ OLDUĞUNU ...ÇOK TATLI YORUMLARLA UĞRAR BAZEN BENDE ONUN POSTLARINI SEVEREK TAKİP EDERİM ...BUNDAN SONRA DAHA BİR HEVESLE GİRECEĞİM POSTLARINIZA EMİN OLUN ...SEVGİLERİMLE

      Sil
  4. Merhaba
    Cok sevindimmmm tesekkur ederim.bloglarimizin eski coskusu 'heyecani kalmadi diyordum ki boyle surprizlerle inslh yeniden eski guzel gunlerimize doneriz
    Opuyorum. Sevgiler gonderiyorum konyadan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RİCA EDERİM:))AMİN... KONYA YA MUHABBETLERİMİ SUNDUM

      Sil
  5. Yukarıdaki yazıları okudum ve mutlu oldum :)
    Blog 2.evimiz gibi, iyi ki varlar :))

    YanıtlaSil