12 Mayıs 2014 Pazartesi

RABBİM SENİN SEVDİĞİNİ SEVDİR.......SENİ SEVENLERİ SEVDİR....Aminnnn..........

 Bimillahirrahmanirrahim
LA TAHZEN İNNALLAHE MEANA(tevbe 40)
Üzülme ALLAH bizimle beraberdir:

 Şer Zannettiğim Şeylerde Varettiğin Hayra Hayranım YAAA RABBB..................

canlar nasılız:)))))iyiyiz İNŞALLAHdün bana sürpriz bir post hazırlanmış :))ben akşam postumu yapmıştım...    kızımla kahvaltımıza geçerken bloguma göz atayım dedim....  AAA hayret haberim yok:))) benim candan ötelerimden hediyem!!!! post çok güzel  hazırlanmış prensesim tarafından...onları ALLAHıma emanet ediyorum............gelelim güzelliklere
havlu kenarı örüverdim... çok beğendim modeli hem basit hem gösterişli...

 ben bu işlemeleri çok seviyorum....sizlere bu işler üzerine çok farklı postlarım olacak İNŞALLAH

 tepsi yeni  bernardo  ortanca kızıma prensesime aldım güle güle kullansın :)))bakın  fikirlerinizi rica ediyorum değiştirme kartı elimde :)))

 havlu modelim akşam başladım ertesi akşam bitti....model akıcı

evet sağlıcakla selametle kalın  BAKİ  MUHABBETLERİMLE efendimm:)))))

18 yorum:

  1. model çok güzel,ellerinize sağlık, renginede ayrıca bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim ellerine emeklerine sağlık muhabbet ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Çok severim bu havlu kenarlarını bembeyaz bir havluda nasılda ön plana çıkar bu renk elinize emeğinize sağlık sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN KENDİ RENGİNİ DÜŞÜNMÜŞTÜM ...BEYAZ GÜZEL OLUR TAMAM:)ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  4. gümüş tepsi üzerinde nefis olmuş renkler..Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. sunumda örnekte gerçekten güzel ellerinize sağlık.bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM DAHA ÖNCEDEN TAKİPTEYİM BEN SİZİ:)SEVGİLERİMLE

      Sil
  6. Tepside havlu kenarıda güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. bayıldımmmmm,bende örebilirmiyimmmm.ayrıca tepside çok hoş hep mutlu güzel günlerinde kullansın yavrunuz ,sevgilerimleee

    YanıtlaSil
  8. ELBETTE:)EVET TEPSİYİ ÇOK BEĞENEREK ALDIM...AMİNN TEŞEKKÜR EDERİM...SELAMETLE

    YanıtlaSil
  9. ne kadar güzel bir renk, aman Allah'ım :) maşaAllah :)

    YanıtlaSil
  10. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:)ÇOK SAĞOL

    YanıtlaSil