14 Kasım 2013 Perşembe

HAYATIN GÜZELLİKLERİ..............:)))))))))))))))))

 HAYAT ÇOK GÜZEL:)))))))))))karar verdim inşallah bundan sonra güzelliklerle sık sık buluşacağız sizlerle evet hayatta yorgunluklar hatta sizi hayattan bezdirmeye çalışanlar çıkıyor karşınıza ama dönüp üzüldüğünüz işlere olaylara bakıyorsunuz ...evlatlarınızın sıhati yerindemi eşiniz sağlıklı sizde problem yok çocuklarınız işlerinde evinde olanlar evinde mutlu gerisini boş vereceğim galiba sana ihtiyacı olan kuzularını basacaksın bağrına gülerek herkes kendi işine bende ...........el işlerime dönüyorum.......dostlarrrrr canlarrrrrr izmirdeyimmmm yiğit prensesimle beraberimm ooooo izmir harika helede prensesle.......gülümsemeleri görüyorummm sankiiiii ..... gülelim gülelim hepimiz inşallah güleceğiz ...insanlarda bazen ayak burkulmaları gibi yürek burkulmaları olabiliyor...aaaaa ama söyledikleri ile yaşantıları farklı insanlarla karşılaşabiliniyor çareleri....insanın DAMADI fizik uzmanı olunca (burkulmalarda soğuk buz tedavisi öneriyor)inanın yüreğin burkulmasınada buz gibi soğuk su iyi geliyor........(detaylar) ileriki günlerde merak edilirse anlatılır
Şimdi kaneviçe  zamanı bak bak kendim işlemişim gibi:)))neyse benim annem işlemiş efendimmm bende değerlendirme yapıyorum çok çok kullanılmış bir ev döşesinde sedir örtüsüydü sararmış üstelik birde morarmış haydi ne oluyorlar bakalımmı

 efendim bunlar oyularak kesiliyor göz kararı...kilo ile boncuk alınıyor elişini işlenmeye başlanıyor sararan yerleri yani kumaşları görünmeyecek şekilde boncukla işlenerek kapatılıyor.......



 sonra monte yapacağımız kumaşa dizayn edilerek yine boncukla aplike usulü işleniyor.......


 kalemle dallar çizilip işleme devam ediliyor...........


 harika bir şeyler ortaya çıkıyor ben bu işlemleri çok seviyorum yıllarca kullanılan emekler taam eskidi denildiğinde tekrar hayat buluyor mekanlarımızda evimizin köşelerinde değer vererek kullanılıyor ben öyle yapıyorum:)...........


 buda elimde olan iki parça alpaka kumaş kenarlarına antika yapılıyor üzerine karar veremedim nakışmı yapsam rokokomu dantelmi geçirsem???fikir verirseniz memnun olurum...bitişinde kısmet kuzularımın hangisi kullanacak hayırlısıyle



 ben kendime  şöyle bol köpüklü  kahve yapayımmm izmir çok yağışlı bu gün pençereden yağmur damlalarının düşüşünü izlemeyi severim ben birde yağmur yağarken duada bulunmayı sanki damlaların sesi amin fısıltısı gibi gelir bana yağan yağmur hürmetine herkesin halisane kalpile edilen dualarını rabbim kabul etsin aminnn....lütfen buyurun beraber yudumlarız kahvelerimizi :)))biz misafiri çok severizzz

23 yorum:

  1. İzmirimize hoş geldiniz bende de kanaviçe yatak takımı var nasıl değerlendirebilirim diye düşünüyordum yaptığınız işlere bayıldım çok güzel ellerinize sağlık bende deneyeceğim yeni paylaşımlarınızı bekliyorum şu an bende blokları takip ederken kahvemi yudumluyorum sizede afiyet olsun selamlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞ BULDUM:) OOO ONLARLA ÇOK ÇOK ŞEYLER YAPILABİLİR...GÖNLÜNÜZE GÖRE DEĞERLENDİRİRSİNİZ İNŞALLAH...DEVAMI GELECEK

      Sil
    2. AFİYETLE YUDUMLAYIN BANADA BUYURUN

      Sil
  2. Ellerine saglim annenin de senin de. Afiyet olsun ben de meyve caylari iciyorum hasta olmamam icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:)YİĞİTLERİN ANNESİ AFİYETLE SAĞLIKLA KALIN

      Sil
  3. İnanmıyorum sana ellerine sağlık harika olmuş.. Etaminleri oldu bitti çok severim.. Sende öyle güzel bi yorum katmışsın ki tek kelime ile süper.. Misafirin olmayı da çok isterdim.. etaminlerin eksilirse karışmam ama.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HADİ ÇIK GEL :)))CANIN SAĞOLSUN MERAKLANMA GÖRECEĞİN YERLERE KOYARIM HANGİSİNİ İSTERSEN ALIRSIN MİSAFİRİ ÇOK SEVERİM BAŞIM ÜSTÜNE:)))

      Sil
  4. Bayıldımmm :-)
    Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :-)

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık... harika fikir olmuş boncuklarla bezelemek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM CANIM...EVET ÇOK YORUCU AMA ZEVKLİ

      Sil
  6. BİR YAŞIMA DAHA GİRDİM
    BÖYLESİNİDE HİÇ GÖRMEMİŞTİM
    ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ YAHUUU
    BU SENE BUNU KERMESLERDE ÇALIŞTIRAYIM BENDE MÜSADENİZ OLURSA
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINDA BENİM UYGULADIĞIM VE HİÇ KİMSEDE OLDUĞUNU ZANNETMİYORUM BENDE HİÇ BİR YERDE RASTLAMADIM DAHA ÖNCELERİDE BİR KAÇ TANE YAPTIĞIM İŞİMDEN FOTOĞRAFLAR YAYINLAMIŞTIM...ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...NE DEMEK GURUR DUYARIM

      Sil
  7. Her ne sıkıntınız var ise geçmiş gitmiş olsun inşallah,etamin dönüşümünüz çok güzel çok emek var kolay gelsin iyi günlerde kullanılsın...sağlıkla kalın.GÜRŞEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM...CANIM AMİN ÇOK SAĞOLUN

      Sil
  8. tatlı diline bi de beceriğini katmışsın tam olmuş. Bayıldım işlemene ama kanaviçeyi sıfırdan mı kesiyorsun yoksa boncuk olan yerler varya o kadar pay mı bırakıyorsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK İLTİFATLANMIŞ BU YORUM CANIM MERİM TEŞEKKÜR EDERİM...HAYIR SIFIRLAMIYORUZ BİRAZ İŞLEME PAYI BIRAKIYORUZ SONRA İŞLEYEREK DOLDURUYORUZ KUMAŞA GEÇİRİRKEN BONCUKLA KAPATIYORUZ BİRAZ YORUCU AMA YORULMAYA DEĞER

      Sil
  9. Ne güzel olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Çok orijinal ve harika bir çalışma olmuş.Elinize sağlık.Bayıldım.Hem zarif,hem nostaljik hem de ışıltılı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...BU TÜR NADİDE İŞLERE DEĞER VERMEYİ ÇOK SEVİYORUM...SEVGİLER CANIM

      Sil
  11. ilk paragrafa kıkırdadım valla.
    iyi iyi sevindim.
    herşey yolundaymış.
    :)

    YanıtlaSil
  12. NE GÜZEL :))ÇOK ŞÜKÜR TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil