12 Mayıs 2013 Pazar

Hepinizle paylaşmak istiyorum LÜTFEN buyurun:))...................

 Akşamınız hayırlı olsunnnn
Canlarımmm....... sürprizlerim vardıııııı yavrularım geldiiii.....ve döndüler selametle ben bu seneye kadar düşünmez hatta aramazdım nedenini malum gecen postta yazdım ama bu sene çok duygusallaştım gelemeyecekti kuzularım olsun dedim...zaten bende önemsemiyorum diye rahatlattım onları cumartesi yinede bir umut küçük kızım gelebilir diye düşündüm ama sınavları var biliyorum sıkıntıda ama yine gelirse diye ufak ufak anne hazırlığı başladı... büyük kızım aradı kahvaltı yapıyoruz  dedi konuştuk kapattım... ortanca aramadı ben aradım cevapladı... işte 6cı sınıfın mecburi gidilmesi gereken mezuniyeti yoldayız... küçüğü aradım arkadaşlarla alış veriş geziyoruz dedi... seslerini duydumya tamam... karşımda öğrenci evi var kız çocukları hazırlığımıda buz dolabına kaldırmak istemiyorum onlara vereyim severek sevinerek devam ettim hazırladıklarımı tamamlamaya... pişecekleri ocağa yerleştirdim... aldım kahvemi balkona oturdum içtim içerken hüzün var ama kimseye bir şey söylemedim...  mercimek köftesini sıktım süsledim... çayımı yaptım oturdum... kapı çaldı küçük meleyimmmmm....... arkasında prensesimmmm....... arkasında damadım ...... inanamadım arkalarında ablalarını aradım....... odamı işletti diye kapıyı tekrar açtım...  damadım sağ olsun kahvaltıdan sonra hadi ben gidiyorum yetiş arkamdan demiş hızla inmişler.... küçüğüde telefonla ayarlamış  küçük gelmiş.... eve gelmeden beklemiş ablası beraber girelim demişler.... ama çok mutlu oldum ...kız öğrencilerede uğradım tabi nasiplerini gönderdim şükür... Allahım herkesin gönlüne göre güzellikler yaşatsın...torunumun kokusunu anneannesine annesi vasıtasıyle geldi... paşam büyümüş adadesine gülünü göndermiş ...bende evime dolan gülleri sizlerle paylaşmak istiyorum kabul buyururmusunuz efendim(ŞEHİT annelerini kuzularını kaybeden anneleri  sabırlarından ötürü alınlarından öpüyorum mevlam onları en güzel mertebede anne eyledi inşallah)

 evimin hali

 kızlarımdan ve torunum YAHYA başbakandan


 Gönlünüzdeki  güzel düşünceler tez zamanda gelişsin ciğer parelerim Allahıma emenet olun...Can dostlarım sevgilerimle   ÜÇ AYLARA girdik hayırlara vesile olsun inşallah KANDİLİNİZmübarek olsun müşterek dualarda buluşmak üzere...........................




10 yorum:

  1. Aminn canım ne güzel bir gün yaşatmış Allah! :)) Ben de okurken nasıl heyecanlandım. :) Oh güllerin güzelliği derseniz maşaAllah doğrusu! :)) Rabbim eksikliklerini göstermesin, en kötü gününüz böyle olsun! :) Dualarınıza amiin diyorum hayırlı geceler . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET GÜZELLİKLER YAŞATTI YAVRULARIM SAĞOLSUNLAR:)AYNEN TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  2. mutluluğunu canı gönülden anlıyorum senin adına çok sevindim ALLAH herkesi evladından evlatları anne babalarından doyursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:))AMİNN...SEVGİLERİMLE

      Sil
  3. ne güzel senin adına çok sevindim blogunun adı gibi mutlu etmiş Rabbim seni ;)
    Takipteyim bana da beklerim

    http://mezuram.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM HOŞ GELDİNİZ:)GELİRİM TABİ

      Sil
  4. yazı da fotolar da yine çok duyarlı ki.
    kahveni içerken neden hüzünlüydün ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BOŞ VER DEEP:)SENİN YAZDIĞIN GİBİYİM SEVENLERİM YAVRULARIM TORUNUM VAR:))ÇİKOLATA ALSANA BAK TADI NEFİS TORUNUMDAN:)

      Sil
    2. onun anane diyen dilini ısır ye daha tatlıdır çikolatadan kii.
      :)

      Sil
    3. KIYAMAMM:))KURBAN OLURUM ONU VEREN RABBİME

      Sil