19 Mayıs 2013 Pazar

Güzellikler tamammmmmmmm

Bir kaç önceki postta söylemiştim sizlere kızıma runner ve peçeteler kesmiştim.... dikildi bitti.....sağlıcakla  güle güle kullansın .....yavrum
tabi diğerleride istedi şimdi sıra kumaş alıp büyük kızımada yapacağım elim değmişken küçüğümede yapayım...çantasınada  koydum güzelce evine ulaşması kaldı...........


runner farklı oldu yuvarlak kestim kenar kısmını

 peçetelere köşe çeviriverdim daha temiz oluyor işi

haydi kahvaltıya gidelim kızıma buyurun

  evet son çalışmasıda ütü sonra çanta:)))))))))

 sağlıcakla kalın efendim dikişi olan varsa alsın gelsinnnnnnnnnnn:)))))bu aralar iyiliğim üzerimdeeeeeee.............pazarınız güzel geçsinnn




16 yorum:

  1. Çok tatlı olmuşlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık bende yapacaktım ama ben dantel koymayı düşünmemiştim ama çok güzel gözüküyor banada fikir oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM TEŞEKKÜR EDERİM...SİZLER ÇOK GÜZEL İŞLER ÜRETİYORSUNUZ BENİMKİ NİNE İŞİ SEVGİLER CANIM

      Sil
  3. ellerinize sağlık dikişe yeni başladım ben de :)çok güzeller kızınız güle güle kullansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM CANIM:))DİKİŞ GÜZELDİR...AMİNN

      Sil
  4. bayan becerik.
    :)
    toruna da yap.
    :)

    YanıtlaSil
  5. çok cici olmuşlar ellerinnize sağlık benimde böyle bir duck kumaşım var bendemi yapsam ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK SAĞOL:)TEŞEKKÜR EDERİM...KUMAŞDA VARMIŞ HEMEN YAPIN ...KOLAY GELSİN

      Sil
  6. Hiç böyle hünerlerim yok :) ellerinize sağlık çok güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLURMU ÖYLE ŞEY:))İSTEDİĞİNİZ DİKİŞ OLSUN :)SİZİN CANINIZ SAĞOLSUN TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  7. Kumaşın deseni çok güzel. Harika bir takım olmuş. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAA EVET BENDE BEĞENDİM:)TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  8. Canım,
    ellerine ve emeğine sağlık. Çok şık ve güzeller. Kuzuların en iyi günlerde sağlıcakla kullansınlar inşallah.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil