15 Nisan 2013 Pazartesi

yine renklerle oyun var.....:))))))))))))

Canlar  yoğun işlerle renklerle oynuyorum ve çok mutlu yorgunum ben işlerim olmazsa dinlenemiyorum
şimdi yoruluyorum ama kafam çok dinç.....hadi benim bu psikolojime  bir ad koyuverin:))))) sevinirim ya ... işte gezmelere gidiyorsun elişi farklı konuşurken arkadaşlarını ihmal etmeden dinleyerek üreteceksin evinde dikkatini vererek hesaplı işlerle meşgul olacaksın  falan .....sende başkaları gibi otursana el el üstünde... yok efendim ben oturamam öyle ...işsiz ibadetlerimi tamam yapmam lazım değilse kendimi dinleyip kendi kendime teşhisler koyuyorum :))))))yani öyle diz ağrısı baş ağrısı değil..... efendim ihtisasım oldu bitti yüksektir...baş ağrısı kati surette düşünmem direk( tümör)mide karın göğüs zaten kanserdir...........onun için kendimi hiç dinlemem ,,,doktora gitmeyi de kolay kolay sevmem Allah yokluklarını göstermesin muhtaç da etmesin  doktorlara Rabbim kolaylık versin kendi koyacakları teşhisten önce birde benim gibi hastaların morellerini düzeltmeleri lazım kızıyoruz  da onlarda çok haklılar işleri zor ...:))))))))))))bak benim kızlar okurken annem nereden nereye bağlaştıra bilmiş yine konuyu derler maskaralar gülerler benim böyle hallerime.....neyse  efendim ben bi 10 gün kadar yine yoğunum.....işlerim efendim bakan gözlerinize sağlık.....................

yazmalar iğne oyası oluyor.........

 dokuma kumaşlar üzerileri işlem görüp iğne oyası puletlerle süsleniyor

 aman aman hanımlar kendinize uğraşlar... bulun dini sohbetlere katılın ibadetlerimizi yapalım zindelik verir  sıhatli düşünmemize destek olur( hasta olunca güçsüz kalınca çocuğumuz sınava girerken borcumuzu öderken gelmesin dular aklımıza) her zaman Rabbimizi tesbih edelimki zorda kaldığımızda elimizi dua için açınca yüzümüz kızarmasın.......Allah yar ve yardımcımız olsun(amin) hoşca kalın değerli hanımlarrrrrrrr


14 yorum:

  1. maşallah canımm ellerine sağlık çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. BEĞENMENİZE SEVİNDİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  3. ya şu nakış olayına bayılıyorum hayran hayran bakakaldım canım ellerine sağlık..ama bende o sabır yok yapamam herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇİÇEĞİM BUNLAR KUMAŞ BOYASI HA BAZEN EL NAKIŞI VE MAKİNE NAKIŞI YAPARIM... YAPMAYA BAŞLASANIZ SİZLERİN SABRI BENDEN ÇOKTUR ...ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM

      Sil
  4. Allah ne eksik etsin ne de muhtaç etsin değil mi? Ben de hiç sevmiyorum doktora gitmeyi öyle zor geliyor ki. Ellerinize sağlık gene göz nurunu konuşturmuşsunuz. Allah nazardan saklasın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET CANIM İHTİYAÇ DUYURMASIN ALLAHIM...TEŞEKKÜR EDERİM...AMİN GÜZELİM

      Sil
  5. Harikasınız yine sevgili ablacığım:)
    Sizin yazılarınıza öylesine içten tebessümler ediyorum ki...
    Allah razı olsun:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM HARİKA OLAN SİZLERSİNİZ:)ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM RABBİM HEPİMİZDEN RAZI OLSUN
      SAĞOLUN

      Sil
  6. giriş yazısı da çıkış da çok tatlı.
    tamam sen çalışkan hatta işkoliksin tamam tamam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEVGİLİ DEEPİM SEN BENİMLE ATIŞIYORMUSUN?ALKIŞLIYORMUSUN?:)) İŞKOLİK ÖĞLEMİ SEN ÖYLE DEMİŞSEN:)

      Sil
    2. alkışlıyorum tebiiiii çok da gülüyorum hep ama sıcak sıcak.
      :)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil