12 Mart 2013 Salı

Rahmetli Hacı anamın danteli

Hayırlı gecelerrrrrrrr ............canlarımmmmm.......naasılsınız..........iyiyim iyiyim gayet iyiyim şükür Elhamdülillah


Size gözümün nuru ciğer parem yiğidim den haber vereyim mi teyzeleri ablaları...benim paşam ara ara kücük küçük kelimeler çıkarta biliyor artık... maşallah üzüntülü mutlu oluşlara büyük tepkiler verebiliyor ama anneannesinin canını çok çok yakıyor...anneannesi onu çok özledi!!!öpüyorum nette kuzum da bana aynı şekilde dönüyor ...saçını kestirmişler boyu uzamış anneannesinin  civanı ...rabbimin nazarı üzerine olsun...hepimizin kuzularını saklasın nazarlardan mevlam(AMİN)size 3 4 yıl önce tasarlayıp diktiğim dantelalı kırlent yastıkları mı göstereyim belki beğenirsiniz...Rahmetli babanemden ocak başında tutulu(örtülü) dururdu
ben Hacı anamı çok severdim...çok sahipti bana rahmetli...daha önce bahsetmiştim ailem yurtdışında olduğundan ben evlenince anne diye hep ona giderdim...osmanlı kadındı... o rahmetli olunca .....olanlar bana oldu ...neyse hadi canlar.....bakın yılların eskitemediklerine...


kumaşları tafta afyon pazarındandı hepsi 1liraya almıştım:))))

Bu tel kırma örtü olarak yapmıştı ortanca kızım... bırakmıştı evde bende kendi evine pano olarak daha uygun buldum çerçevesinide uygun seçebilirim inşallah güle güle kullansın meleğim 


ellerine sağlık kızımın

haydi hoşcana kalınnnnnnn.....yalnız bırakmayan dostlarımmm  benim

2 yorum: