28 Mart 2013 Perşembe

kahvaltıya buyurmazmısınız:))))...............

aşına değil kaşın a geldik denir...onun için gülerek karşıladım sizleri
 benim hafta içi artık yalnız kahvaltılarım bu gün sizlerle paylaşmak istedimmmm::))))))
ahhhh yakın olsak kahvaltılarda kahvelerde buyursanız buluşsak......beklerim her zamannnnn....:)))))





demliğimi denizliden karahayt kaplıcalarına gittiğimizde oradan almıştım kupam büyük  damadımdan hediye
kızarmış ekmeği çok severim tere yağlı ama bu gün kekikli zeytin yağı koymak istedim:)))  sanki zayıf aman aman yediği kar gibi...

 kalpleri yeni diktim...bende özendim kuşa dikmeye kalp dikmeye içine ohhhhh.... misler gibi lavanta  koydum
 çok güzel olmuşlar değilmiiiii.......canlarımmm....hoş  günlerde kalınnnnn gülerek kalın......:)))))))))))))

37 yorum:

  1. Bu gün bloglarda ikinci kahvaltım, yarasın efendim afiyet olsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM:)SAADETİM HOŞ GELDİN

      Sil
  2. afiyet olsun
    karşılıklı içelim çayları :)

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun canım. Bu saatte bende hazırladıklarından atıştırdım biraz:) Seninde yüzünden gülümseme eksik olmasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AFİYETLER OLSUN:)AMİNN HEPİMİZİN BİRLİKTE GÜLELİM İNŞALLAH

      Sil
  4. afiyet şekerler olsun size,klasik bir laf olucak tabiki:))yemiş kadar olduk, ama çay tiryakisi olarak şu an elimde kupamla bende size eşlik edebilirim:))selamlar sevgiler A.E.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:))HİÇ SAYMAMM BUYUR GEL:)EŞLİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
      SİZEDE AFİYETLER OLSUN...BAKİ MUHABBETLERİMLE

      Sil
  5. oooh afiyet olsun:)ne güzel bir kahvaltı

    YanıtlaSil
  6. afiyet olsun ağzınızı tadı bozulmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM KIZIM:)HEPİMİZİN AĞZININ TADI HİÇ BOZULMASIN

      Sil
  7. TEK KİŞİLİK ŞİRİN BİR KAHVALTI OLMUŞ AFİYET OLSUN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLURMU CANIMM TEK KİŞİLİK SİZ BUYURUN ANINDA OTUZ KİŞİLİK ÇIKAR

      Sil
  8. gece gece kahvaltı edesim geldi:)sana afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM:)GECE KAÇAMAĞI YALNIZ GÜZEL OLUYOR...SABAH KAHVALTISINA BİRİLERİ ARANIYOR YANINIZA:))

      Sil
  9. keşke gelebilseydim ne çok ihtiyacım var tanımadığım bir insana canımı sıkan herşeyi anlatmaya afiyet olsun canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE KADAR GÜZEL OLURDU MERİM ...SIKMA CANINI HER ŞEY YOLUNA GİRER SENİN SAĞLIĞIN GİDER...SIKMA GÜZELİM

      Sil
    2. uzaklardan öpsem hisseder misin ? mucuk

      Sil
    3. ALDIM BİLE BENDE SENİ ÖPÜYORUM CANIM BENİM

      Sil
  10. ooo ne güzel olurdu şöyle güzel muhabbet afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Ama ben bugün gördüm banada kaldı mı?
    Hayırlı cumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KALDI KALDI HEMEN HAZIR:)HAYIRLI CUMALARINIZ OLSUN

      Sil
  12. Tüh kaçırdım kahvaltıyı:) Neyse akşam yemeğine artık:) Arsız misafir gibi:) Öptüm sizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AKŞAMA HEMEN GEL YAPRAK SARMASI BAMYA ÇORBASI VAR:))BUYUR GEL

      Sil
  13. akşam oldu ama her zaman kahvaltıya hayır demem eline sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  14. heyooooooo.
    :)
    el işlerinden daha keyifli bu fotolaaar.
    :)

    YanıtlaSil
  15. demek karahayıta geldiniz bizim oralara memleketimm :) çok güzeldir oralar :)
    kahvaltı tabağı çok güzel olmuş canım istedi bu saatte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DENİZLİDEMİSİN KARAHAYTTAMI BİZ HERSENE AFYONUN KAPLICASI YETMEZ GİBİ ORALARADA GELİRİZ...AMA SUYU ÇOK ŞİFALI BİZ FARKETEREK GELİRİZ HAZİRANIN 20SİNDEN SONRA ORADAYIZ

      Sil
    2. BUYUR GEL HAZIRLARIM

      Sil