13 Ocak 2013 Pazar

Sıkıntıyı hayra yoralım inşallah


Resulullah (sav) buyurdular ki: "Balığın karnında iken, Zü'n-Nun'un yaptığı dua şu idi: La ilahe illa ente sübhaneke inni küntü mine'z-zalimin, (Allahım! Senden başka ilah yoktur, seni her çeşit kusurlardan tenzih ederim. Ben nefsime zulmedenler denim). Bununla dua edip de icabet görmeyen yoktur...





























Hayırlı geceler... Bugün post yapayım dedim ama bir türlü kendimi toparlayamadım.İçimde bir sızı,bir keder neyse hayır olur inşallah... Böyle zaman   Ayetel Kürsü, Fatiha,İnşirah Surelerini   çok okurum... Allahım herkesi içindeki sıkıntısından kurtarsın...Bugün bir güzellik yaşadım. Ortanca kızım haberim yok inanın. Baktım adsız yorum... Gayr-i ihtiyarı okuyorum cevap yazmak için. Bir de baktım benim kız... Yorumları çoğunlukla sabah namazımdan sonra okuyabiliyorum... aaaaa etrafıma baktım ."Sus, ayıp olur" diyesim, geldi. Sonra beni bir gülme tuttu sormayın, tekrar tekrar okudum.Bana çok büyük bir sürpriz oldu..  Az önce küçük kızımdan telefon geldi. Ablasıyla konuştu, bende yazdım yorum demiş. Allah şahit bilmiyorum da, görmedim de... Büyük kızım benim başım kel mi diyor.Amaaaaaaannn blogda da bırakmadılar. Hayır kimse söylemeden kendim söyleyeyim.Bizim iş  kendi çalar kendi oynara döndü. Vallahİ buna da yazarlar yorum korkarım:)))




9 yorum:

  1. oncelıklee ALLAH sıkıntılarımızı hayra cıkarsın dıyorum canım ....cok keyıflı bır yazı bayıldım ne guzel kızlarında sızınle olması ..benımde cok hosuma gıdıyor ama benım veletler yazamıyor fırsat bulup vakıt yokmus:)))imrendım vallahıı...

    YanıtlaSil
  2. GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN ÇOKÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM:) KARDEŞİM BEN ANNEM OLDUĞU HALDE ANNESİZ BÜYÜDÜM... EVLENDİM YEMİN ETTİM... YAVRULARIMI YALNIZ BIRAKMICAMA... RABBİM ÖMÜR VERİRSE ANNE DİYE ÇAĞIRDIKLARI ANDA YANLARINDAYIM...SİZİNKİLER ERKEK ÇOCUĞU GALİBA... SANKİ ERKEKLER SEVGİLERİNİ DIŞA VURAMIYORLAR...ALLAH ACILARINI GÖSTERMESİN HİÇ BİRİMİZEDE...AMİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesiz byüsenizde kızlarınızın varlığı sarmalamış sizi.allah doyasıya yaşamayı nasip etsin bu duyguyu size ve kızlarınıza.

      Sil
    2. ELHAMDÜLİLLAH:) RABBİME ŞÜKÜRLER OLSUN...BEN SİZİDE ÇOK SEVDİM YORUMLARDA İSMİNİZİ ARA OLDUM... NAZİK YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...YAVRUM...AMİNN AMİN... GÖNLÜNÜZDEKİ HAYALİNİZDEKİ MUTLULUKLARIN HEPSİNİ YAŞATSIN ALLAHIM SİZE

      Sil
  3. çok seviyorum bu duayı her namazdan sonar 3 kez okuyorum inşallah. rabb im Kabul etsin . ALLAH sizdende razi olsun .

    YanıtlaSil
  4. HOŞ GELDİNİZ CANIM:)RABBİM KABUL ETSİN... YOLUNUZ AÇIK OLSUN

    YanıtlaSil
  5. hah haaaa çok tatlıııı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAAAYY SIKINTIMAMI GÜLMEKTEN KATILDIN ÇOK FENASIN ÇOK

      Sil