11 Kasım 2012 Pazar

İki Günün Özeti

Hepinize İyi Geceler...

Bloğumla çok istememe rağmen ilgilenemedim, kabahatliyim biliyorum:(Kızlarım olunca -bildiğiniz üzre- onlar yükümü hafifletir,ben de post yaparım demiştim ama nerdeeee.Daha çok iş çıktı bana tahmin edersiniz ki.Sizlere bahsetmiştim cuma günü büyük kızımın çalışma arkadaşları gelecek diye.Onları misafir ettik,çok güzel bir akşam geçirdik.Hepsi de birbirinden tatlı,hoş sohbet insanlar...Blogger olunca artık fotoğraf çekmeden olmaaaaaz dedim ve masamızı onlar gelmeden fotoğraflayıverdim:)Her şey sizler için:)



     Masamız böyle görünüyordu...

 
                 


    Yazın kuruttuğum biberler dolma yaptım,bi de lahana sardım...

 
                                                                Tava böreği...


     Kurabiyeler kızlarımdan:)

 

     Muzlu sarma da hafif bir tatlı olmuştu,ellerine sağlık kuzumun...



Rusalatamız ve çikolata toplarımız...



 Öğleden sonra da alışverişteydik,biraz erken çıktık...Koçtaş'ta hem hesaplı hem de çok       şık   panolar var,duyurulur...





    Benden bu kadar işte şimdilik.Başınızı ağrıtmayayım daha fazla... Güzel bir haftaya başlamanız dileğimle...

14 yorum:

  1. hepsi nefis görünüyor yanlız dolmalar bir tık daha önde gidiyor benim gözümde :)) ellerinize sağlık ....aldıklarınızıda iyi günlerde kullanın inşallah ....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM HAYDİ SİZDE BUYURUN GELİN ÇEŞİTLİ DOLMALAR OLUR SERVİSİMİZDE

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım,iyi günlerde kullanın aldıklarınızı, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. tabaklarınıza vede o dolmalara bayıldım....ellerinize ve zevkinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM BEN KIZIMIN EVİNDEYİM TORUNUMA BAKIYORUM TABAKLAR ONUN SERVİSLER BENİM BUYURUN GELİN.

      Sil
  4. aaaaaa ama olmaz kı :)) bu masayı gösterıp bızı cagırmamak:)) sahane görunuyor hersey bayıldım...mısafırn olabılırmıyımmmmm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAŞIMIN ÜSTÜNE NEDEMEK BUYRUUUUUUN GELİN HER ZAMAN BEKLİYORUM HABER VERİN YETER

      Sil
    2. basın var olsunn canımmm...cokkk tesekkur ederım.......

      Sil
  5. ellerinize sağlık özellikle dolmalar çok iştah kabartıyor.Kızlarınıza da maaşallah yardımlarını esirgememişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM KIZLARIM HER ZAMAN YARDIM EDERLER SAĞ OLSUNLAR.

      Sil
  6. Thanks for popping by my blog and leaving a lovely comment :) Love your plates too, they look classic and lovely!

    S x

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel yiyecekler hazırlamışsınız. Dolmalara bayıldım, çok severim kuru dolmayı. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. TEŞEKKÜR EDERİM HADİ BUYURUN GELİN

    YanıtlaSil