31 Ekim 2012 Çarşamba

Şifa Yine Bitkilerde

Küçük kızım ara ara sıklaşarak nükseden grip oluyor.Kaç kez farklı farklı doktora gittik ama kalıcı bi sonuç alamadık.İlaç kullandı ama pek bir fayda görmedi.Allerjik galiba..Büyük kızım da bu yaşlarda olmuştu.Ben de doktor anne vazifemi yerine getireyim dedim:)


 
Çörek otu,bal,papatya,üzerlik tohumu ve vicks malzemelerimiz...

Çörek otu ve balı ezip karıştırdım.2-3 saate bir yedi.Papatyanın çayını içti ve 1 kg sıcak suya 2 yemek kaşığı üzerlik tohumu attım ve 2 dakika buharını teneffüs etti.Vicksle de sırtını,boğazını yağladık.Daha sonra ana-kız Gazlıgöl Kaplıcası'na gittik:)Şifamızı aldık inşallah...Maşallah durumu şimdi daha iyi.Okuluna gönderdim selametle inşallah...

1 yorum:

  1. oyy oyy şifa bulur inşallah. Bitkisel tedaviler ilaçlardan daha çabuk etki gösteriyor bazen

    YanıtlaSil